Tacoma World Forums

Tacoma World Forums (http://www.tacomaworld.com/forum/)
-   1st Gen. Builds (http://www.tacomaworld.com/forum/1st-gen-builds/)
-   -   Sir1123's Build (http://www.tacomaworld.com/forum/1st-gen-builds/242446-sir1123s-build.html)

sir1123 10-04-2012 02:23 PM

Sir1123's Build
 
So I picked up my 1999 sr5 Prerunner in the summer of 2008. This is my first vehicle and I love it. Wish i had a pic when it was stock but i don't. Here is a pic a few months after i had it with a skyjacker 3" lift and some stock street slicks.
http://www.tacomaworld.com/gallery/d...0/medium/w.jpg

Here is how I roll today...http://www.tacomaworld.com/gallery/d...edium/t21.jpeg

Mods...

Suspension:
5100/eibachs 3"
2" skyjacker in rear

Performance:
K&N CAI
No muffler anymore!
A few stickers
Breather relocation

Lighting:
Headlights are some Sylvania ZxE
Blinker relocation/fog light mod
2 3x3 Digidiode pod led

Wheels + Tires:
15" stock steelies painted gunmetal
33x10.5x15 BFG A/T tires

Interior/Sound System:
Hatchie Bottom Cammo seat covers
5% tint front two windows
5% eyebrow
Viper Electric door locks
Pioneer DD touch screen headunit
Alpine and Boston component speakers
12" Sony sub with 400w amp
White led gauges
Led in cupholders
Maglight mod
Scangauge II

Exterior:
Repainted once...going to be painted again.
Custom grille
UWS toolbox

Futuer plans: I am broke.....lol

And here are more pics:
http://www.tacomaworld.com/gallery/d.../photo1136.JPG
http://www.tacomaworld.com/gallery/d.../DSC007036.JPG

http://www.tacomaworld.com/gallery/d...m/DSC00701.JPG
http://www.tacomaworld.com/gallery/d...m/DSC00640.JPG
http://www.tacomaworld.com/gallery/d.../DSC004044.JPG
http://www.tacomaworld.com/gallery/d.../DSC006233.JPG

http://www.tacomaworld.com/forum/att...582.043327.jpg
Added some 3"x3" Digidiode led pods.
http://img.tapatalk.com/d/13/08/16/dyny9uru.jpg

buzzard1992 10-04-2012 03:01 PM

Damn another build thread haha. Lookin good. Ready to see her in action Sunday

sir1123 10-04-2012 05:16 PM

Quote:

Originally Posted by buzzard1992 (Post 5786506)
Damn another build thread haha. Lookin good. Ready to see her in action Sunday

Das rightt!

sir1123 10-13-2012 09:11 PM

Looked at my tow package and saw it was mighty rusty. Pulled that sucker down and ground it down as good as I could. The primer is drying right now so I get pics in the am. 👍

Trowbocop 10-14-2012 07:15 PM

Sub'd

Nice truck :cheers:

sir1123 10-15-2012 11:10 AM

Thanks man

sir1123 10-25-2012 11:36 PM

1 Attachment(s)
Attachment 176785 just a little action

buzzard1992 10-26-2012 05:21 AM

Nice. I was really impressed with your truck that day

sir1123 10-28-2012 03:45 PM

She did alright.

buzzard1992 10-28-2012 05:17 PM

Quote:

Originally Posted by sir1123 (Post 5907845)
She did alright.

I was impressed at how far the one wheel peel got ya!

sir1123 10-30-2012 05:37 PM

Always

sir1123 10-31-2012 01:33 PM

1 Attachment(s)
New stereo. Woot. Attachment 177702

Trowbocop 10-31-2012 03:14 PM

Looks sweet! :thumbsup:

sir1123 10-31-2012 04:09 PM

Quote:

Originally Posted by Trowbocop (Post 5924267)
Looks sweet! :thumbsup:

Thanks ya man I love it it works/plays very well.

sir1123 11-07-2012 01:05 PM

1 Attachment(s)
Attachment 178711this will be on tonight

sir1123 11-07-2012 10:48 PM

Quote:

Originally Posted by sir1123 (Post 5958105)
Attachment 178711this will be on tonight

Wow I had some trouble with the dust cover but damn that was an easy fix to quiet things down ha! Oh and this is the lower idler pulley bearing

sir1123 01-03-2013 09:03 PM

Havent done much to the girl lately but put gas in it and drive around. Decided it was a good day the other day to do my driverside vc....cracked it new one should be here tomorrow...wish me luck!

buzzard1992 01-03-2013 09:16 PM

Quote:

Originally Posted by sir1123 (Post 6219948)
Havent done much to the girl lately but put gas in it and drive around. Decided it was a good day the other day to do my driverside vc....cracked it new one should be here tomorrow...wish me luck!

Dang man how did you manage to crack it? And how you been

sir1123 01-03-2013 09:29 PM

Quote:

Originally Posted by buzzard1992 (Post 6220019)
Dang man how did you manage to crack it? And how you been

good dude an the bolt closest to the oil fill cap tends to be a tricky one i used a torque wrench but it must have been week.

buzzard1992 01-04-2013 06:34 AM

Quote:

Originally Posted by sir1123 (Post 6220091)
good dude an the bolt closest to the oil fill cap tends to be a tricky one i used a torque wrench but it must have been week.

Dang that sucks. Isnt that the 2nd one youve cracked? You been duck huntin a lot?


All times are GMT -7. The time now is 01:18 PM.