Tacoma World Forums

Tacoma World Forums (http://www.tacomaworld.com/forum/)
-   Long Travel Suspension (http://www.tacomaworld.com/forum/long-travel-suspension/)
-   -   Raptor jump.. nothing special (http://www.tacomaworld.com/forum/long-travel-suspension/261700-raptor-jump-nothing-special.html)

kellen.kellen 02-04-2013 09:33 PM

Raptor jump.. nothing special
 
needs a little more compression valving.

http://www.youtube.com/watch?v=JKQdlXvbWSU?hl=en_US


<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/JKQdlXvbWSU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

IronCladTRD 02-04-2013 09:34 PM

This is a repost

eric3187 02-04-2013 09:42 PM

ha any of yal catch Method Wheels facebook post about this jump? something along the lines of "atleast one of the rims held up" haha

correction:
"At least the wheels survived! Can't say the same about the rest of this Raptor." -Method Race Wheels on Facebook

Mr Salty 02-04-2013 09:49 PM

seen it, but always fun to watch.

06indigoink 02-04-2013 09:52 PM

straight dukes of hazard shit! how drunk do you have to be to run wide open into a motocross jump in a truck. :drunk:

BMOC 02-04-2013 09:53 PM

hahaha

That Dude Tim 02-04-2013 09:55 PM

Dumbasses

Jay238 02-04-2013 09:59 PM

I honestly would hope that dumbass never drives again

Manwithoutaplan 02-04-2013 10:01 PM

damn :eek:

Leoffensive 02-04-2013 10:04 PM

real men of genius

SCRunner12 02-04-2013 10:04 PM

Poor truck...

ProForce 02-04-2013 10:06 PM

So clearly I'm willing to bet that caused some major frame damage, and with all that body flex it has to be totaled. With that said, I doubt any ins. Company will cover this type of negligence. Looks like he's out at least $40k+ :eek: hope he makes enough money to take that kind of lose! This seriously isn't even something to be proud of, he's an idiot!

nelson18matt 02-04-2013 10:10 PM

i find the stupidity of some people to be insulting

tacomataco2 02-04-2013 10:14 PM

i lol'd

BAMFTACO 02-04-2013 10:14 PM

Holy crap wonder if he bent his frame

mking 02-04-2013 10:18 PM

As much as that truck is worth I dont think I would be doing any jumps in it.

TeamSarcasm 02-04-2013 10:19 PM

I think his frame survived :D

BAMFTACO 02-04-2013 10:20 PM

Quote:

Originally Posted by TeamSarcasm (Post 6387476)
I think his frame survived :D

:rotfl: okay good I was worried

06indigoink 02-04-2013 10:21 PM

Quote:

Originally Posted by Wildlandtaco (Post 6387444)
Holy crap wonder if he bent his frame

lol they were bending the frames hittin whoops in the desert. I'm willing to bet the frame on that truck is fubar

Leoffensive 02-04-2013 10:25 PM

i think that jump would be too much for most trucks haha


All times are GMT -7. The time now is 11:07 AM.