1. Welcome to Tacoma World!

    You are currently viewing as a guest! To get full-access, you need to register for a FREE account.

    As a registered member, you’ll be able to:
    • Participate in all Tacoma discussion topics
    • Communicate privately with other Tacoma owners from around the world
    • Post your own photos in our Members Gallery
    • Access all special features of the site

AZ BS Thread 4.2⁰

Discussion in 'Arizona' started by Brian007Taco, May 12, 2016.

  1. Aug 5, 2022 at 11:55 AM
    Aw9d

    Aw9d That one guy

    Joined:
    Nov 7, 2011
    Member:
    #66635
    Messages:
    18,937
    Gender:
    Male
    I wish I could dance that good.



    Thanks!
     
    TailHook and KingOfTheNorth like this.
  2. Aug 5, 2022 at 1:43 PM
    TailHook

    TailHook Tattooed Millionaire

    Joined:
    Jun 23, 2018
    Member:
    #257280
    Messages:
    1,842
    Gender:
    Male
    First Name:
    Alan
    PHX EV
    Vehicle:
    2018 TRD OR 4X4, 2007 Sequoia 4X4, 1998 C5
    Bunch-o-goodies
    Much better...time to cruise the mall! :rofl:

    IMG_1243.jpg
     
    Phessor, Rezkid, Atl-atl and 5 others like this.
  3. Aug 5, 2022 at 1:58 PM
    Nitori

    Nitori Well-Known Member

    Joined:
    May 3, 2016
    Member:
    #186058
    Messages:
    4,276
    Maricopa AZ
    Vehicle:
    2021 T4R SR5
    [​IMG]
    What'chall doin with the stock wheels... they're 17's right?

    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
  4. Aug 5, 2022 at 2:02 PM
    TailHook

    TailHook Tattooed Millionaire

    Joined:
    Jun 23, 2018
    Member:
    #257280
    Messages:
    1,842
    Gender:
    Male
    First Name:
    Alan
    PHX EV
    Vehicle:
    2018 TRD OR 4X4, 2007 Sequoia 4X4, 1998 C5
    Bunch-o-goodies
    Yep, 17s...but I'm keeping them...sorry, bro!
     
    Rudimentality and Nitori like this.
  5. Aug 5, 2022 at 2:03 PM
    KingOfTheNorth

    KingOfTheNorth Spray and Pray

    Joined:
    Dec 15, 2020
    Member:
    #349719
    Messages:
    1,854
    Gender:
    Male
    Vehicle:
    97 4runner
    All the mods
    already parking like a scottsdale soccer mom.
     
  6. Aug 5, 2022 at 2:03 PM
    TailHook

    TailHook Tattooed Millionaire

    Joined:
    Jun 23, 2018
    Member:
    #257280
    Messages:
    1,842
    Gender:
    Male
    First Name:
    Alan
    PHX EV
    Vehicle:
    2018 TRD OR 4X4, 2007 Sequoia 4X4, 1998 C5
    Bunch-o-goodies
    *Gilbert :D
     
    KingOfTheNorth likes this.
  7. Aug 5, 2022 at 2:04 PM
    Nitori

    Nitori Well-Known Member

    Joined:
    May 3, 2016
    Member:
    #186058
    Messages:
    4,276
    Maricopa AZ
    Vehicle:
    2021 T4R SR5
    haaa no worries, I just thought it was funny because I had just been mirin:thumbsup:

    I think I'm gonna stick to my plan of waiting to see what the 6th gen 4Runner comes with and maybe grabbing a set when they initially flood the market.
     
    TailHook likes this.
  8. Aug 5, 2022 at 2:07 PM
    KingOfTheNorth

    KingOfTheNorth Spray and Pray

    Joined:
    Dec 15, 2020
    Member:
    #349719
    Messages:
    1,854
    Gender:
    Male
    Vehicle:
    97 4runner
    All the mods
    :rofl: You do you boo. Dont want any door dings.
     
    TailHook likes this.
  9. Aug 5, 2022 at 2:08 PM
    TailHook

    TailHook Tattooed Millionaire

    Joined:
    Jun 23, 2018
    Member:
    #257280
    Messages:
    1,842
    Gender:
    Male
    First Name:
    Alan
    PHX EV
    Vehicle:
    2018 TRD OR 4X4, 2007 Sequoia 4X4, 1998 C5
    Bunch-o-goodies
    It was only for the pic...

    ...I usually take up 6 spots :eek:
     
    KingOfTheNorth likes this.
  10. Aug 5, 2022 at 2:13 PM
    KingOfTheNorth

    KingOfTheNorth Spray and Pray

    Joined:
    Dec 15, 2020
    Member:
    #349719
    Messages:
    1,854
    Gender:
    Male
    Vehicle:
    97 4runner
    All the mods
    I know it was. I just saw my opportunity to make a joke.
     
    TailHook likes this.
  11. Aug 5, 2022 at 2:45 PM
    TailHook

    TailHook Tattooed Millionaire

    Joined:
    Jun 23, 2018
    Member:
    #257280
    Messages:
    1,842
    Gender:
    Male
    First Name:
    Alan
    PHX EV
    Vehicle:
    2018 TRD OR 4X4, 2007 Sequoia 4X4, 1998 C5
    Bunch-o-goodies
    I would've thought less of you if you didn't! :cheers:
     
    KingOfTheNorth likes this.
  12. Aug 5, 2022 at 2:59 PM
    KingOfTheNorth

    KingOfTheNorth Spray and Pray

    Joined:
    Dec 15, 2020
    Member:
    #349719
    Messages:
    1,854
    Gender:
    Male
    Vehicle:
    97 4runner
    All the mods
    :thumbsup::cheers: Its hard to think any less of me than my wife, family or friends do.
     
  13. Aug 5, 2022 at 3:04 PM
    Rudimentality

    Rudimentality Well-Known Member

    Joined:
    Jun 4, 2021
    Member:
    #367651
    Messages:
    238
    Gender:
    Male
    First Name:
    Brad
    Scottsdale, AZ
    Vehicle:
    3rd Gen DCSB TRD Off-Road
    Stuff that costs more than my wife thinks.
    Gotta keep a stash of these in the center console for funsies. (not actually the ones I have - replace "key your shit" with "But for real, get a bike, ass hat" or something to that effect).

    upload_2022-8-5_15-4-8.jpg

    PPS looks good @TailHook
     
    KingOfTheNorth and TailHook like this.
  14. Aug 5, 2022 at 3:15 PM
    KingOfTheNorth

    KingOfTheNorth Spray and Pray

    Joined:
    Dec 15, 2020
    Member:
    #349719
    Messages:
    1,854
    Gender:
    Male
    Vehicle:
    97 4runner
    All the mods
    Yeah no kidding! I actually want to have those just to put on members trucks at monday meets lol
     
    Rudimentality likes this.
  15. Aug 5, 2022 at 3:16 PM
    Enjoihavok

    Enjoihavok Never Forget Z.S.

    Joined:
    Mar 28, 2015
    Member:
    #151992
    Messages:
    7,563
    Gender:
    Male
    First Name:
    Erik
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    2021 Tundra Pro
    I feel attacked
     
    llibrm and KingOfTheNorth like this.
  16. Aug 5, 2022 at 3:16 PM
    KingOfTheNorth

    KingOfTheNorth Spray and Pray

    Joined:
    Dec 15, 2020
    Member:
    #349719
    Messages:
    1,854
    Gender:
    Male
    Vehicle:
    97 4runner
    All the mods
    you should!
     
  17. Aug 5, 2022 at 3:19 PM
    Atl-atl

    Atl-atl Well-Known Member

    Joined:
    Aug 14, 2018
    Member:
    #262798
    Messages:
    2,065
    Gender:
    Male
    First Name:
    Mike
    Phoenix+Flagstaff
    Vehicle:
    2018 Tacoma TRD Offroad
    Back to not stock
    Finally showed my VW some love. Ive been daily-ing it, driving it hard and putting it away wet for months now without so much as a wash. Wash claybar and wax turned out great. Even pulled the wheels and washed them inside and out. Just dont look at all the rock chips in front. :facepalm:

    IMG_2449.jpg
    IMG_2444.jpg
    IMG_2445.jpg
    IMG_2455.jpg
     
    Ross4x4, Phessor, Nitori and 9 others like this.
  18. Aug 5, 2022 at 3:20 PM
    Enjoihavok

    Enjoihavok Never Forget Z.S.

    Joined:
    Mar 28, 2015
    Member:
    #151992
    Messages:
    7,563
    Gender:
    Male
    First Name:
    Erik
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    2021 Tundra Pro
    Jokes on you, I have to show up to a Monday meet in order to park shitty.

    So suck it!
     
    KingOfTheNorth likes this.
  19. Aug 5, 2022 at 3:32 PM
    drizzoh

    drizzoh itsjdmy0

    Joined:
    Jun 29, 2020
    Member:
    #332922
    Messages:
    876
    First Name:
    Andrew
    Arizona
    Vehicle:
    2021 Tacoma TRD Off-Road 4x4
    Ahh yis. Lug stud conversion? Lug bolts suck lmao.
     
  20. Aug 5, 2022 at 3:38 PM
    KingOfTheNorth

    KingOfTheNorth Spray and Pray

    Joined:
    Dec 15, 2020
    Member:
    #349719
    Messages:
    1,854
    Gender:
    Male
    Vehicle:
    97 4runner
    All the mods
    Oh I will hunt you down and stalk you thru every mall in chandler and just keep putting them on your shit! There are only so many targets and day cares. I will find you.
     
    Enjoihavok likes this.

Products Discussed in

To Top