1. Welcome to Tacoma World!

    You are currently viewing as a guest! To get full-access, you need to register for a FREE account.

    As a registered member, you’ll be able to:
    • Participate in all Tacoma discussion topics
    • Communicate privately with other Tacoma owners from around the world
    • Post your own photos in our Members Gallery
    • Access all special features of the site

Az Snowboarder's..

Discussion in 'Arizona' started by Moose1988, Sep 12, 2011.

  1. Oct 6, 2011 at 11:21 PM
    #41
    amaes

    amaes Cuz Stock Sucks

    Joined:
    May 26, 2009
    Member:
    #17658
    Messages:
    7,734
    Gender:
    Male
    First Name:
    Alex
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    2011 FJ Built
    ICON Stage 6, RCI Skids, Blacked out
    fuck.
     
  2. Oct 6, 2011 at 11:22 PM
    #42
    G scott04

    G scott04 ...

    Joined:
    Jan 17, 2011
    Member:
    #49443
    Messages:
    5,003
    Gender:
    Male
    First Name:
    Garrett
    Mesa
    Vehicle:
    04 PreRunner
    Im gonna call the one in chandler to see what they have first they might have more stuff?
     
  3. Oct 6, 2011 at 11:23 PM
    #43
    amaes

    amaes Cuz Stock Sucks

    Joined:
    May 26, 2009
    Member:
    #17658
    Messages:
    7,734
    Gender:
    Male
    First Name:
    Alex
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    2011 FJ Built
    ICON Stage 6, RCI Skids, Blacked out
    did earlier. they said only the tempe store was the one having the sale. chandler has no stuff. lame
     
  4. Oct 7, 2011 at 12:47 AM
    #44
    G scott04

    G scott04 ...

    Joined:
    Jan 17, 2011
    Member:
    #49443
    Messages:
    5,003
    Gender:
    Male
    First Name:
    Garrett
    Mesa
    Vehicle:
    04 PreRunner
    I gotta come up with a solution to keep snow out of my ass when falling lol
     
  5. Oct 10, 2011 at 12:47 PM
    #45
    G scott04

    G scott04 ...

    Joined:
    Jan 17, 2011
    Member:
    #49443
    Messages:
    5,003
    Gender:
    Male
    First Name:
    Garrett
    Mesa
    Vehicle:
    04 PreRunner
  6. Oct 17, 2011 at 8:33 AM
    #46
    Moose1988

    Moose1988 [OP] ____livevil____

    Joined:
    May 29, 2011
    Member:
    #57449
    Messages:
    14,584
    Gender:
    Male
    First Name:
    Josh
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    THE BOOSTED STORMTROOPER
    Check Build >>>>
    Ski pro rail jam this Saturday at the ski pro in Mesa.. i went last year and watched a couple friends compete. Its pretty sick. Giveaways, venders, music, food, and a sale In ski pro. Goes from 6-10. I'll probably be out there just chillin.
     
  7. Oct 17, 2011 at 12:46 PM
    #47
    G scott04

    G scott04 ...

    Joined:
    Jan 17, 2011
    Member:
    #49443
    Messages:
    5,003
    Gender:
    Male
    First Name:
    Garrett
    Mesa
    Vehicle:
    04 PreRunner
    Hmm sounds cool!
     
  8. Oct 17, 2011 at 1:43 PM
    #48
    Cbass38

    Cbass38 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 26, 2011
    Member:
    #60562
    Messages:
    884
    Gender:
    Male
    First Name:
    sebastian
    scottsdale
    Vehicle:
    07 pre runner
    projector hids,wheels,small lift,flowmaster
    ive never snow boarded.i ski'd and windsurfed when i was younger. i need a board and all the shit. whats a good brand to get. i dont know jack shit
     
  9. Oct 17, 2011 at 1:46 PM
    #49
    xSectionxEightx

    xSectionxEightx Well-Known Member

    Joined:
    Jan 6, 2011
    Member:
    #48816
    Messages:
    458
    Gender:
    Male
    First Name:
    Josh
    Phoenix
    Vehicle:
    06 4x4 4.0L 6sp Access Cab
    Allpro LT powder coated black with Fox 2.5s. BAMF Sliders w/ kick outs. Allpro Expo leaf pack and Fox 2.0 RR. Brute Force hybrid bumper. BAMF Roofrack. Tepui Kukenam in Siberia Camo. CBI ditch light brackets. Cobra CB. Allpro skidplate.
    Depends on your height, weight, and riding style (park or mountain). Then depends on your budget.
     
  10. Oct 17, 2011 at 2:14 PM
    #50
    G scott04

    G scott04 ...

    Joined:
    Jan 17, 2011
    Member:
    #49443
    Messages:
    5,003
    Gender:
    Male
    First Name:
    Garrett
    Mesa
    Vehicle:
    04 PreRunner
    I would rent first, unless you got money to spend, but For your first time I would reccommend just buy a pair of boots that are really comfortable, it will make a huge difference, then just rent the board and bindings for the first time
     
  11. Oct 17, 2011 at 2:19 PM
    #51
    xSectionxEightx

    xSectionxEightx Well-Known Member

    Joined:
    Jan 6, 2011
    Member:
    #48816
    Messages:
    458
    Gender:
    Male
    First Name:
    Josh
    Phoenix
    Vehicle:
    06 4x4 4.0L 6sp Access Cab
    Allpro LT powder coated black with Fox 2.5s. BAMF Sliders w/ kick outs. Allpro Expo leaf pack and Fox 2.0 RR. Brute Force hybrid bumper. BAMF Roofrack. Tepui Kukenam in Siberia Camo. CBI ditch light brackets. Cobra CB. Allpro skidplate.
    ^^Agreed^^
     
  12. Oct 18, 2011 at 8:23 AM
    #52
    Moose1988

    Moose1988 [OP] ____livevil____

    Joined:
    May 29, 2011
    Member:
    #57449
    Messages:
    14,584
    Gender:
    Male
    First Name:
    Josh
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    THE BOOSTED STORMTROOPER
    Check Build >>>>
    So ill definitely be out at ski pro Saturday night for the rail jam. My buddy Is riding In It so ill be chillin, watchin. Anybody that wants to come out and see what its about its at the ski pro in mesa off 8th st from 6-10.
     
  13. Oct 18, 2011 at 12:58 PM
    #53
    G scott04

    G scott04 ...

    Joined:
    Jan 17, 2011
    Member:
    #49443
    Messages:
    5,003
    Gender:
    Male
    First Name:
    Garrett
    Mesa
    Vehicle:
    04 PreRunner
    I thought you said it was friday
     
  14. Oct 18, 2011 at 1:04 PM
    #54
    Moose1988

    Moose1988 [OP] ____livevil____

    Joined:
    May 29, 2011
    Member:
    #57449
    Messages:
    14,584
    Gender:
    Male
    First Name:
    Josh
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    THE BOOSTED STORMTROOPER
    Check Build >>>>
    I lied.. I wanted to trick all of you.. but then got a guilty conscious.
     
  15. Oct 18, 2011 at 1:05 PM
    #55
    TnRedNeck721

    TnRedNeck721 GO VOLS!

    Joined:
    Mar 10, 2011
    Member:
    #52731
    Messages:
    19,076
    Gender:
    Male
    First Name:
    Zach
    TN
    Vehicle:
    07 TRD off road 4WD
    No mud flaps, plasti dipped emblems, and rear bumper, Weather tech digital fit, Bed mat from tractor supply. Pioneer 4400BH head unit. B.A.M.F bed rail tie downs. AVS vent visors.
    hey op not trying to jack you’r thread. but i asked in the snowboard BS thread i made. and only got one reply. what kinda board racks do you use? i looked at videos on you tube and i kinda like. the Thule 575 snowboard rack.
     
  16. Oct 18, 2011 at 1:12 PM
    #56
    Moose1988

    Moose1988 [OP] ____livevil____

    Joined:
    May 29, 2011
    Member:
    #57449
    Messages:
    14,584
    Gender:
    Male
    First Name:
    Josh
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    THE BOOSTED STORMTROOPER
    Check Build >>>>
    Hey man! get the fuck out of here! Haha. Jk.. I don't care man. I dont get all bent out of shape like some..

    Umm.. I've never used a rack. I throw the board in the bed and go.. bindings down of course. I would say thuke would be the best bet tho.. I'm just going off the brand name tho.
     
  17. Oct 18, 2011 at 1:15 PM
    #57
    G scott04

    G scott04 ...

    Joined:
    Jan 17, 2011
    Member:
    #49443
    Messages:
    5,003
    Gender:
    Male
    First Name:
    Garrett
    Mesa
    Vehicle:
    04 PreRunner
    lol alright maybe ill be able to go!
     
  18. Oct 18, 2011 at 1:18 PM
    #58
    Moose1988

    Moose1988 [OP] ____livevil____

    Joined:
    May 29, 2011
    Member:
    #57449
    Messages:
    14,584
    Gender:
    Male
    First Name:
    Josh
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    THE BOOSTED STORMTROOPER
    Check Build >>>>
    You should man. It's free. Just show up. My buddy that's riding Is pretty freaking dope man.. lol. he won the red bull rail jam up at snowbowl a couple years ago.. ill see if i can find the video...

    Found It, won't work on phones tho. Check this video out.. 2009.. my friend since like jr high school. Lol. He's in the yellow shirt at the end for the win.
    http://m.youtube.com/#/watch?deskto...e.com/watch?v=mXGvsGHSVF0&v=mXGvsGHSVF0&gl=US
     
  19. Oct 18, 2011 at 1:23 PM
    #59
    TnRedNeck721

    TnRedNeck721 GO VOLS!

    Joined:
    Mar 10, 2011
    Member:
    #52731
    Messages:
    19,076
    Gender:
    Male
    First Name:
    Zach
    TN
    Vehicle:
    07 TRD off road 4WD
    No mud flaps, plasti dipped emblems, and rear bumper, Weather tech digital fit, Bed mat from tractor supply. Pioneer 4400BH head unit. B.A.M.F bed rail tie downs. AVS vent visors.
    haha. yeah i don’t ether. but i always say it. and ok i may try it. but i would like to be able to lock it up. or lock a 2 up. so i don’t have to worry about it if i stop and get food or want to maybe go to bass pro shop on the way. (there is one at the exit i have to take to get to the slope) also plaining on going to another slop thats about 3h drive.
     
  20. Oct 18, 2011 at 1:27 PM
    #60
    Moose1988

    Moose1988 [OP] ____livevil____

    Joined:
    May 29, 2011
    Member:
    #57449
    Messages:
    14,584
    Gender:
    Male
    First Name:
    Josh
    Chandler, AZ
    Vehicle:
    THE BOOSTED STORMTROOPER
    Check Build >>>>
    Yeah I hear that. It would be nice to lock em up, but Ive never needed to, or have stopped anywhere. Id keep an eye out in the for sale section.. ive seen a few up there
     
To Top