1. Welcome to Tacoma World!

    You are currently viewing as a guest! To get full-access, you need to register for a FREE account.

    As a registered member, you’ll be able to:
    • Participate in all Tacoma discussion topics
    • Communicate privately with other Tacoma owners from around the world
    • Post your own photos in our Members Gallery
    • Access all special features of the site

East NC mod day Saturday Jan 30th? maybe?

Discussion in 'South East' started by fireturk41, Jan 25, 2010.

  1. Jan 25, 2010 at 11:32 AM
    #1
    fireturk41

    fireturk41 [OP] I like to break shit!

    Joined:
    Dec 23, 2008
    Member:
    #11857
    Messages:
    4,473
    Gender:
    Male
    First Name:
    Kevin
    High Point, NC
    Vehicle:
    280k miles
    SAS, Locked front rear, Ufab sliders and bumpers, air compressor, 35" BFG KM2 on steelies and 36" TSLs
    yup im holding like a mini mod day at my house, i need to pain tthe bumpers that Justin from Ufab made me and i need a lil help, free pizza is provided but i can only have a limited amount of people, i have very little if any drive way room and no access to the garage unless i clean up :D

    i have a fair amount of tools, just pm me ahead of time if you need to borrow some cause theyre at the college, i have a jack and some jack stands and some road space haha


    while we're here we can maybe start planning for a beach run if i can get info on when the beaches open up. PM me for details

    btw wed start around one

    BYOB if you do drink bring another driver too

    im in greenville nc, i also have oil change buckets and stuff, just pm me and ill see if i have it
     
  2. Jan 25, 2010 at 12:08 PM
    #2
    fireturk41

    fireturk41 [OP] I like to break shit!

    Joined:
    Dec 23, 2008
    Member:
    #11857
    Messages:
    4,473
    Gender:
    Male
    First Name:
    Kevin
    High Point, NC
    Vehicle:
    280k miles
    SAS, Locked front rear, Ufab sliders and bumpers, air compressor, 35" BFG KM2 on steelies and 36" TSLs
    he made a custom one, its in my build thread...haha i need to paint it on saturday.....mods, is there anyway you can move this thread to the appropriate forum? please and thank you?
     
  3. Jan 25, 2010 at 12:12 PM
    #3
    01tacoprerunner

    01tacoprerunner Lifted 'n Locked 4WD Prerunner

    Joined:
    Jun 5, 2009
    Member:
    #18077
    Messages:
    3,280
    Gender:
    Male
    First Name:
    Brian
    Bluefield, WV
    Vehicle:
    01 4WD Prerunner with No-slip locker
    4WD Conversion, No-slip locker, 5100s set at 2.5" and shackles in the back. Black 2nd gen rims, and Courser M/T tires, Bull Bar,Fog lights, UWS toolbox, CB Radio, Fiberglass antenna, 2nd Gen Badges, Deck Plate Mod, Diff Breather Mod, Sockmonkey decals.
    I would come but thats a bit far for me.:cool: Hope ;you get some people.

    You must drive a hell of a lot if you are between all those places on your location.:p
     
  4. Jan 25, 2010 at 12:21 PM
    #4
    fireturk41

    fireturk41 [OP] I like to break shit!

    Joined:
    Dec 23, 2008
    Member:
    #11857
    Messages:
    4,473
    Gender:
    Male
    First Name:
    Kevin
    High Point, NC
    Vehicle:
    280k miles
    SAS, Locked front rear, Ufab sliders and bumpers, air compressor, 35" BFG KM2 on steelies and 36" TSLs
    yup my dad lives in high-point, i have family in greensboro, my mom lives in greenville, and we have a house near atlantic beach haha
     
  5. Jan 25, 2010 at 12:53 PM
    #5
    UNBREAKABLE FAB

    UNBREAKABLE FAB UNBREAKABLE FABRICATION

    Joined:
    Mar 2, 2009
    Member:
    #14256
    Messages:
    130
    Gender:
    Male
    Lenoir, NC
    Vehicle:
    '79 Rolling Tetnis Machine
    38x11x15 Boggers, 15x10 TrailReady Beadlocks, Longfields, Lock'd Front and Rear, IFS Rear, Bobbed Bed, Bent All-Poo Springs, 4x4Labs Crossover Steering, Flat-Belly, Clocked Dual Cases, Twin Sticks, 4.7's, 22R, R151F Turbo Trans, Top-less, Cage'd, 15" Bilstiens, Dents and Rusty
    I refuse to go. (insert pirate4x4 middle finger guy here) :)
     
  6. Jan 25, 2010 at 12:54 PM
    #6
    UNBREAKABLE FAB

    UNBREAKABLE FAB UNBREAKABLE FABRICATION

    Joined:
    Mar 2, 2009
    Member:
    #14256
    Messages:
    130
    Gender:
    Male
    Lenoir, NC
    Vehicle:
    '79 Rolling Tetnis Machine
    38x11x15 Boggers, 15x10 TrailReady Beadlocks, Longfields, Lock'd Front and Rear, IFS Rear, Bobbed Bed, Bent All-Poo Springs, 4x4Labs Crossover Steering, Flat-Belly, Clocked Dual Cases, Twin Sticks, 4.7's, 22R, R151F Turbo Trans, Top-less, Cage'd, 15" Bilstiens, Dents and Rusty
    btw, why does your user name say fireturk instead of firetruk(I assume that is what you were going for haha)
     
  7. Jan 25, 2010 at 1:24 PM
    #7
    Gr8WhiteTaco

    Gr8WhiteTaco bishes love my haircut

    Joined:
    Dec 28, 2008
    Member:
    #11964
    Messages:
    2,390
    Gender:
    Male
    First Name:
    Aaron
    Knoxville, TN
    Vehicle:
    SOLD 02 Double Cab TRD 4x4
    2005 Mazda 3S hatchback
    Dang I wish I could come out there.
     
  8. Jan 25, 2010 at 3:24 PM
    #8
    fireturk41

    fireturk41 [OP] I like to break shit!

    Joined:
    Dec 23, 2008
    Member:
    #11857
    Messages:
    4,473
    Gender:
    Male
    First Name:
    Kevin
    High Point, NC
    Vehicle:
    280k miles
    SAS, Locked front rear, Ufab sliders and bumpers, air compressor, 35" BFG KM2 on steelies and 36" TSLs
    haha cause im half turkish haha

    and pirate 4x4 middle finger to you too!
     
To Top