1. Welcome to Tacoma World!

    You are currently viewing as a guest! To get full-access, you need to register for a FREE account.

    As a registered member, you’ll be able to:
    • Participate in all Tacoma discussion topics
    • Communicate privately with other Tacoma owners from around the world
    • Post your own photos in our Members Gallery
    • Access all special features of the site

LEEROY JENKiNS!!! hahha

Discussion in 'Entertainment' started by THXEY, Dec 29, 2009.

  1. Dec 29, 2009 at 9:53 PM
    #1
    THXEY

    THXEY [OP] Panda Jerk

    Joined:
    Dec 15, 2008
    Member:
    #11614
    Messages:
    12,739
    Gender:
    Male
    First Name:
    Jacob
    San Diego
    Vehicle:
    2013 Subaru WRX
    STi Short Shifter.OEM floor illumination kit. Rally Armor Mud Flaps. BC BR Coilovers. Invidia N1 Exhaust
  2. Dec 29, 2009 at 10:02 PM
    #2
    ajohnson

    ajohnson Glamour Shot

    Joined:
    Apr 19, 2009
    Member:
    #16145
    Messages:
    7,610
    Gender:
    Male
    First Name:
    Andy
    Charlotte, NC
    Vehicle:
    07 DCLB TRD Sport Prerunner 4x4
    Things and stuff and such
    haha wtf
     
  3. Dec 29, 2009 at 10:08 PM
    #3
    AriZonaD54

    AriZonaD54 BANNED in 49 states...

    Joined:
    Aug 12, 2009
    Member:
    #21108
    Messages:
    2,490
    Gender:
    Male
    First Name:
    Andrew
    Valley of the Sun
    Sooo much LOL in that video.
     
  4. Dec 29, 2009 at 10:10 PM
    #4
    ajohnson

    ajohnson Glamour Shot

    Joined:
    Apr 19, 2009
    Member:
    #16145
    Messages:
    7,610
    Gender:
    Male
    First Name:
    Andy
    Charlotte, NC
    Vehicle:
    07 DCLB TRD Sport Prerunner 4x4
    Things and stuff and such
    Leeerroooooyyyy!! Leeroy jenkins!
     
  5. Dec 29, 2009 at 10:10 PM
    #5
    jesus

    jesus Well-Known Member

    Joined:
    Oct 31, 2009
    Member:
    #25236
    Messages:
    944
    Gender:
    Male
    First Name:
    jesus
    bakersfield
    Vehicle:
    02
    K&N ram intake & doug exs.
    LEEROY JENKiNS people Army of one"LOL"
     
  6. Dec 29, 2009 at 10:12 PM
    #6
    Untamed_SS

    Untamed_SS Stayed Up Too Late

    Joined:
    Oct 22, 2008
    Member:
    #10163
    Messages:
    1,962
    Gender:
    Male
    First Name:
    Adam
    Haughton, Louisiana
    Vehicle:
    08 Speedway Blue Access Cab
    Alpine iDA-X200 Deck, Rockford P3, Infinity 1600 A Amp, Black Badges, "KnightRider Mod", Back-up lights. Painted Engine Cover. TRD QuickShifter & Shift Knob. MAF Calibrator. Doug Thorley LT Headers. Custom Y-Pipe. Flowmaster 50 series. Satoshi Grill
    :laugh:


    Classic.
     
  7. Dec 29, 2009 at 10:14 PM
    #7
    jodiddly33

    jodiddly33 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 27, 2009
    Member:
    #24985
    Messages:
    1,342
    Gender:
    Male
    First Name:
    Jonah
    DFW
    Vehicle:
    2010 Golf TDI
    "Leeroy you are just stupid as hell" lmfao gotta love those WOW players :D
     
  8. Dec 29, 2009 at 10:33 PM
    #8
    THXEY

    THXEY [OP] Panda Jerk

    Joined:
    Dec 15, 2008
    Member:
    #11614
    Messages:
    12,739
    Gender:
    Male
    First Name:
    Jacob
    San Diego
    Vehicle:
    2013 Subaru WRX
    STi Short Shifter.OEM floor illumination kit. Rally Armor Mud Flaps. BC BR Coilovers. Invidia N1 Exhaust
    dude i was literally dying when i saw it soooo funny
     
  9. Dec 29, 2009 at 10:34 PM
    #9
    THXEY

    THXEY [OP] Panda Jerk

    Joined:
    Dec 15, 2008
    Member:
    #11614
    Messages:
    12,739
    Gender:
    Male
    First Name:
    Jacob
    San Diego
    Vehicle:
    2013 Subaru WRX
    STi Short Shifter.OEM floor illumination kit. Rally Armor Mud Flaps. BC BR Coilovers. Invidia N1 Exhaust
    Guns Up LETS GO!! LEEEEERRROOYYYYY JENKKKINNSS
     
  10. Dec 29, 2009 at 11:03 PM
    #10
    BulletToothTony

    BulletToothTony Space for rent

    Joined:
    Feb 20, 2008
    Member:
    #4833
    Messages:
    12,889
    First Name:
    You can call me Susan if it makes you happy.
    Lmfao!!! thats good shit
     
  11. Dec 31, 2009 at 12:14 AM
    #11
    cantac09

    cantac09 Official TW Igloo Builder

    Joined:
    Apr 27, 2009
    Member:
    #16501
    Messages:
    7,397
    Gender:
    Male
    First Name:
    Hugh Jass
    Saskatchewan
    Vehicle:
    tundra
    stock
    its noy my fault!
    fucking nerds eh
     
  12. Dec 31, 2009 at 12:17 AM
    #12
    Hoyal

    Hoyal Whiskey bent and hell bound.

    Joined:
    May 14, 2009
    Member:
    #17221
    Messages:
    18,114
    Gender:
    Male
    First Name:
    Devin
    N 39.2249 W -106.16974
    Vehicle:
    2000 4runner
    OME 3 inch suspension lift Toytec 1in body lift Rodger brown diff drop ARB front bumper Big tires, but want bigger! :) Xrc 8000 winch Hella3000 lights Deck plate mod Diff breather relocate Cb radio 1st gen roll bar Addicted sliders Spider trax wheel spacers.
    "yeah but I got chicken"

    hahaha thumbs up lets do this!
     
  13. Dec 31, 2009 at 12:20 AM
    #13
    sandman427

    sandman427 KR FAB

    Joined:
    Mar 9, 2009
    Member:
    #14497
    Messages:
    5,891
    Gender:
    Male
    First Name:
    Amir
    WAY THE HELL OUT THERE, So Cal
    Vehicle:
    BAMF TACO!!
    2 ten inch kicker cvt subs, pioneer deck and alpine 1000 watt class D amp, and flowmaster exhaust, 4 inch camburg lift spindles and my coilover is adjusted to 1" (5inch total) in front and 3" All Pro leafs, KING off road racing reservoir shocks and coil-overs, KR FAB CUSTOM BUMPER with three 9" HELLA 4000 Race LIGHTS , HID headlights with rigid amber LEDs , "KR Fabrication" custom built bumper, sliders and tiregate, Full size spare with matching rim, custom bed bar with two amber off road lights, cb radio, also BHLM (thanks Ray), and debagged
    hahhahaha.... i like this... gotta love WOW players...
     
  14. Dec 31, 2009 at 12:26 AM
    #14
    ColtsTRD

    ColtsTRD .....

    Joined:
    May 13, 2009
    Member:
    #17177
    Messages:
    17,826
    Gender:
    Male
    First Name:
    Scott
    AZ
    Vehicle:
    2005 TRD DCSB
    Dude thats fucking funny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Leeeerrrrrrroooooyyyyyyyyyyyy Jeeeeeennnnnnnnnkkkkiiinnnnnnnnnnnnsssssssssss!!!!!
    :rofl:
     
  15. Dec 31, 2009 at 12:31 AM
    #15
    STR8_BEAST

    STR8_BEAST Well-Known Member

    Joined:
    Dec 28, 2009
    Member:
    #28323
    Messages:
    1,581
    Gender:
    Male
    First Name:
    Collin
    HB, SoCal
    Vehicle:
    07 PRERUNNER TRD OR
    MAGNAFLOW EXHAUST, SOUND SYSTEM, KENWOOD DNX 7140, WINDOW TINT, REAR TSB, FRONT COIL SPACER, SATOSHI MOD, BHLM, WHITE CALIPERS, CB RADIO W/4FT FIRESTIK, MAGLITE MOD
    lol: "god damnit leeroy is so high right now"
     
  16. Dec 31, 2009 at 12:38 AM
    #16
    ColtsTRD

    ColtsTRD .....

    Joined:
    May 13, 2009
    Member:
    #17177
    Messages:
    17,826
    Gender:
    Male
    First Name:
    Scott
    AZ
    Vehicle:
    2005 TRD DCSB
    LOL :laugh:
     
  17. Dec 31, 2009 at 2:09 AM
    #17
    SoCaliSnowboarder77

    SoCaliSnowboarder77 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 3, 2009
    Member:
    #23735
    Messages:
    391
    Gender:
    Male
    First Name:
    Joe
    Valencia, Ca
    Vehicle:
    09 GSXR 600 & Snowboarders Hauler
    4x4 OFF-ROAD... that is all I need...
    I got 2 lvl 80s AH/PVP BG geared (warrior and druid), about 25000 gold, max'd out herbalism, skinning, alchemy and maybe enchanting soon. WoW is more addicting than TW. DO NOT PLAY IT!
     
  18. Dec 31, 2009 at 2:28 AM
    #18
    jhodge83

    jhodge83 Any dog under 50# is a cat and cats are useless... Moderator

    Joined:
    Apr 27, 2007
    Member:
    #1432
    Messages:
    28,093
    Gender:
    Male
    First Name:
    Jamie
    Moncks Corner, SC
    Vehicle:
    09 Timberland Mica DC 4WD Sport
    wat?
    i've got a 72 war and a 68 DK, but they are getting put aside for COD:MW2, so whats that tell ya?!?!? haha
     
  19. Dec 31, 2009 at 2:37 AM
    #19
    ak47

    ak47 v.hey its my Avatar avatar.v

    Joined:
    Nov 9, 2009
    Member:
    #25696
    Messages:
    677
    Gender:
    Male
    First Name:
    Anthony
    Washington
    Vehicle:
    stock 2nd owner
    i dont understand whats going on here. WTF
     
To Top