1. Welcome to Tacoma World!

    You are currently viewing as a guest! To get full-access, you need to register for a FREE account.

    As a registered member, you’ll be able to:
    • Participate in all Tacoma discussion topics
    • Communicate privately with other Tacoma owners from around the world
    • Post your own photos in our Members Gallery
    • Access all special features of the site

New member of family

Discussion in 'Toyota Trucks & SUVs' started by 350TacoZilla, Nov 4, 2008.

  1. 350TacoZilla

    350TacoZilla [OP] Well-Known Member

    Joined:
    Sep 22, 2007
    Member:
    #2767
    Messages:
    1,106
    Clear Spring MD
    2.7L 3RZ,K&N filter, 4" deck plate mod,flowmaster 40 series,3" body lift,3" suspension lift,35's. I also have another tacoma a 97 with a 350 small block in it on a 1972 blazer frame...
    Its a Toyota! lol bought my gf a 1990 4runner tonight.. went alone to look at it/pay for it (i kinda knew I was going to get it , but she didnt LOL) going to pick it up here in a few mins and have her follow me home... I'll post pics soon.. we really need to add NON TACOMA toyota's forums lol for us with tacomas and non-tacomas
     
  2. neontrail

    neontrail ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈

    Joined:
    Apr 9, 2008
    Member:
    #5844
    Messages:
    10,156
    Gender:
    Male
    Idaho
    Vehicle:
    2004 NISSAN XTERRA XE/SE
    De-badged, Tint 20%, Blue 48 LED dome-light, .......
    con'grats man!!

    cant wait to see pics
     
  3. eordonez

    eordonez Living vicariously through mjp2

    Joined:
    Mar 17, 2008
    Member:
    #5340
    Messages:
    8,409
    Gender:
    Male
    First Name:
    Ed
    Chihuahua, Mexico
    Vehicle:
    TRD Sport Dcab 4x2 Black Sand Pearl
    OEM All Weather Mats, wheel locks, Toyota Silver Tube steps.....
    Congrats man!

    and yes we need a toyota non-tacoma discussion forum!
     
  4. missileman125fw

    missileman125fw Well-Known Member

    Joined:
    Dec 19, 2007
    Member:
    #3912
    Messages:
    2,735
    Congratulations on your new ride!
     
  5. brianr

    brianr go shit in your hat

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Member:
    #10289
    Messages:
    9,905
    Gender:
    Male
    Vehicle:
    2010 4x4
    BUILT, not bought...
    right on man.
     
  6. Toy4Life

    Toy4Life 668: The Neighbor of the Beast

    Joined:
    Aug 29, 2007
    Member:
    #2566
    Messages:
    4,976
    Gender:
    Male
    First Name:
    Chad
    Slippery Rock, PA
    Vehicle:
    96 Subaru Outback 2.2 5mt
    92 4Runner SR5 3.0v6 4x4(sold) 02 Tacoma SR5 TRD Offroad 4x4 (sold)
    Congrats. I think there is(or was) a Toyota Truck and SUV forum.
     
  7. jrw1965

    jrw1965 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 7, 2008
    Member:
    #8399
    Messages:
    932
    Gender:
    Male
    First Name:
    John
    Southern Maryland
    Vehicle:
    '08 dbl cab long bed 4 x 4
    Front tint, Stainless steel nerf bars, Leer tonneau, Rear spring TSB, Michelin LTX A/T2 265 70 16, Pioneer AVIC X910 so far
    Cool, I've had 4runners for years Never any problems, great ride
     
  8. Toy4Life

    Toy4Life 668: The Neighbor of the Beast

    Joined:
    Aug 29, 2007
    Member:
    #2566
    Messages:
    4,976
    Gender:
    Male
    First Name:
    Chad
    Slippery Rock, PA
    Vehicle:
    96 Subaru Outback 2.2 5mt
    92 4Runner SR5 3.0v6 4x4(sold) 02 Tacoma SR5 TRD Offroad 4x4 (sold)
  9. 350TacoZilla

    350TacoZilla [OP] Well-Known Member

    Joined:
    Sep 22, 2007
    Member:
    #2767
    Messages:
    1,106
    Clear Spring MD
    2.7L 3RZ,K&N filter, 4" deck plate mod,flowmaster 40 series,3" body lift,3" suspension lift,35's. I also have another tacoma a 97 with a 350 small block in it on a 1972 blazer frame...
    dude ty where was it burried at? crap I never saw it before lol her current ride is a 2002 ford explorer sport trac 4x4... its actually pretty nice... I mean leather power everything including sliding window...but its a ford...and we owe money on it... I paid cash for the 4runner and hope to just sell ford for what we owe... I had helped a buddy of mine put a 4 runner rear suspension in a 79 or 80 toyota 4x4 before... it was awesome the coil/link suspension is a great deal..even though the 4runners always sag in rear I'll address that soon enough
     
  10. 350TacoZilla

    350TacoZilla [OP] Well-Known Member

    Joined:
    Sep 22, 2007
    Member:
    #2767
    Messages:
    1,106
    Clear Spring MD
    2.7L 3RZ,K&N filter, 4" deck plate mod,flowmaster 40 series,3" body lift,3" suspension lift,35's. I also have another tacoma a 97 with a 350 small block in it on a 1972 blazer frame...
    ok slight problems I decided to replace the trans filter cause the tranny shifted OK not great but OK... so did that pita btw...had to drop the sway bar to get the pan out from under truck etc... anyhow.. did that and it shifts little better now...but if your going down rd and slam the gas the od/off light blinks in the dash... wtf? I've only ever worked on one other auto toy and it was my ex gf's tacoma with like 27,000 miles so no issues
     
  11. tacomaman06

    tacomaman06 Carolina Alliance: Lead, follow, or get the hell o Staff Member

    Joined:
    May 1, 2007
    Member:
    #1475
    Messages:
    26,352
    Gender:
    Male
    First Name:
    Will
    York,South Carolina
    Vehicle:
    '13 Silverado ext cab
    cant wait for pics man!!!! and it sounds kinda like the o/d sensor may be the problem. you can try resetting the comp, but i aint sure its gonna help.
     
  12. 350TacoZilla

    350TacoZilla [OP] Well-Known Member

    Joined:
    Sep 22, 2007
    Member:
    #2767
    Messages:
    1,106
    Clear Spring MD
    2.7L 3RZ,K&N filter, 4" deck plate mod,flowmaster 40 series,3" body lift,3" suspension lift,35's. I also have another tacoma a 97 with a 350 small block in it on a 1972 blazer frame...
    yeah i need to get pics but I work during day and with it getting dark around 5:30pm it sucks to try and do anything outside right now... od sensor eh? may look into it.. one thing i did try was the od/off switch actually works push it and light comes on solid and stays on till you mash gas and then it starts blinking... no check engine light though... eh dunno
     
  13. tacomaman06

    tacomaman06 Carolina Alliance: Lead, follow, or get the hell o Staff Member

    Joined:
    May 1, 2007
    Member:
    #1475
    Messages:
    26,352
    Gender:
    Male
    First Name:
    Will
    York,South Carolina
    Vehicle:
    '13 Silverado ext cab
    let us know what ya find out bro!!! and i agree....getting dark early really sucks!!!
     
  14. 350TacoZilla

    350TacoZilla [OP] Well-Known Member

    Joined:
    Sep 22, 2007
    Member:
    #2767
    Messages:
    1,106
    Clear Spring MD
    2.7L 3RZ,K&N filter, 4" deck plate mod,flowmaster 40 series,3" body lift,3" suspension lift,35's. I also have another tacoma a 97 with a 350 small block in it on a 1972 blazer frame...
    [​IMG]

    as promised....cause unlike Will i deliever pictures like I say I will... LOL gotta rib you man
     
  15. tacomaman06

    tacomaman06 Carolina Alliance: Lead, follow, or get the hell o Staff Member

    Joined:
    May 1, 2007
    Member:
    #1475
    Messages:
    26,352
    Gender:
    Male
    First Name:
    Will
    York,South Carolina
    Vehicle:
    '13 Silverado ext cab
    ya'll gotta be patient man!!!:D im workin on it!!
     
  16. 350TacoZilla

    350TacoZilla [OP] Well-Known Member

    Joined:
    Sep 22, 2007
    Member:
    #2767
    Messages:
    1,106
    Clear Spring MD
    2.7L 3RZ,K&N filter, 4" deck plate mod,flowmaster 40 series,3" body lift,3" suspension lift,35's. I also have another tacoma a 97 with a 350 small block in it on a 1972 blazer frame...
    [​IMG]

    another one during day... little work to do on the previous owners bondo work... but pretty solid other wise
     
To Top